Informacje

alkomaty alkopatrol

Poleca nas 100% klientów
Dostawa gratis w 24h
Różne formy płatności
Ubezpieczone przesyłki
Program Ochrony Kupujących
Szyfrowane dane i transakcje
Gwarantowany zwrot pieniędzy
90 dni na zwrot towaru

infolinia alkomaty

Kontakt telefoniczny w dni robocze 

od 9.00 do 20.00  

tel. kom. 888 189 029

Jeśli linia komórkowa jest zajęta

zawsze oddzwaniamy.

tel. (42) 215 66 81

Gwarancja najniższej ceny zakupu alkomatu

Jeżeli znajdziesz produkt w innym sklepie taniej, wówczas zadzwoń do nas i podaj swoją cenę, a my postaramy się ją zaakceptować. 

Negocjuj cenę !   

Kupuj tanio! 

Nie przepłacaj!

 

Odbiór osobisty

95-200 Pabianice, ul.Łaska 80A

10.00 - 17.00 w dni robocze

10.00 - 13.00 w soboty

alkomaty mapa google

Napisz do nas

serwis@alkopatrol.pl

Wysyłka

Zakupione produkty w dniu roboczym

do godz. 15.00 wysyłamy tego samego dnia.

Opłaty za przesyłki

Poczta - pobranie 0,00zł

Poczta - przelew 0,00zł

Kurier DPD -pobranie 0,00zł

Kurier DPD -przelew 0,00zł

Dogodne formy płatności

  Akceptujemy płatności payu

Nasze konto w mBank

alkomaty platnosci mbank

55 1140 2004 0000 3202 3077 4206

 

Testy alkomatów AL-8000 SILVER i ALP-1 ( alkomat policyjny )

Zobacz filmy z alkomatem elektrochemicznym AL-8000 SILVER i alkomatem policyjnym ALP-1

ALP-1 vs AL-8000 SILVER

Test AL-8000 SILVER
Porównanie alkomatu do użytku domowego z alkomatem policyjnym. Przed wyborem urządzenia warto zobaczyć ten test.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

 

Reklamacje

W przypadku gdy otrzymacie Państwo inny produkt nie zgodny z zamówieniem bądź będzie on uszkodzony prosimy o kontakt mailowy serwis@alkopatrol.pl lub telefoniczny 888 189 029 natychmiast po tym rozwiążemy tą sprawę. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@alkopatrol.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany na naszej stronie w zakładce kontakt. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację natychmiast nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź reklamacyjna do Kupującego jest wysyłana na adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej podanej przez Kupującego.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@alkopatrol.pl lub telefonicznie: +48.888189029. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów - masz na to 90 dni

Teraz w ramach promocji i ze względu na pewność co do jakości sprzedawanych przez nas towarów dajemy Ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 90 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. Natychmiast po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta natychmiast zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl