alkopatrol_pl
100,0 kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam153Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Czas wysyłki
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Bezpieczne zakupy


» przeczytaj wszystkie opinie

Dokładność alkomatu

Gwarantujemy Państwu, że alkomat z sensorem elektrochemicznym zakupiony w naszym sklepie będzie miał odczyt w 99% taki sam jak policyjny ! Jeśli tak nie będzie możesz go zwrócić, a my pokryjemy koszt przesyłki zwrotnej. Jesteśmy pewni poprawności działania naszych alkomatów dlatego, że każdy przed wysyłką kalibrujemy w naszym serwisie.

Informacje

alkomaty alkopatrol

Poleca nas 100% klientów
Dostawa gratis w 24h
Różne formy płatności
Ubezpieczone przesyłki
Program Ochrony Kupujących
Szyfrowane dane i transakcje
Gwarantowany zwrot pieniędzy
90 dni na zwrot towaru

infolinia alkomaty

Kontakt telefoniczny w dni robocze 

od 9.00 do 20.00  

tel. kom. 888 189 029

Jeśli linia komórkowa jest zajęta

zawsze oddzwaniamy.

tel. (42) 215 66 81

Odbiór osobisty

95-200 Pabianice, ul.Łaska 80A

10.00 - 17.00 w dni robocze

10.00 - 13.00 w soboty

alkomaty mapa google

Napisz do nas

serwis@alkopatrol.pl

Wysyłka

Zakupione produkty w dniu roboczym

do godz. 15.00 wysyłamy tego samego dnia.

Opłaty za przesyłki

Poczta - pobranie 0,00zł

Poczta - przelew 0,00zł

Kurier DPD -pobranie 0,00zł

Kurier DPD -przelew 0,00zł

Dogodne formy płatności

  Akceptujemy płatności payu

Nasze konto w mBank

alkomaty platnosci mbank

55 1140 2004 0000 3202 3077 4206

 

Kategorie blog
Testy alkomatów AL-8000 SILVER i ALP-1 ( alkomat policyjny )

Zobacz filmy z alkomatem elektrochemicznym AL-8000 SILVER i alkomatem policyjnym ALP-1

ALP-1 vs AL-8000 SILVER

Test AL-8000 SILVER
Porównanie alkomatu do użytku domowego z alkomatem policyjnym. Przed wyborem urządzenia warto zobaczyć ten test.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

 

Reklamacje

W przypadku gdy otrzymacie Państwo inny produkt nie zgodny z zamówieniem bądź będzie on uszkodzony prosimy o kontakt mailowy serwis@alkopatrol.pl lub telefoniczny 888 189 029 natychmiast po tym rozwiążemy tą sprawę. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@alkopatrol.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany na naszej stronie w zakładce kontakt. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację natychmiast nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź reklamacyjna do Kupującego jest wysyłana na adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej podanej przez Kupującego.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@alkopatrol.pl lub telefonicznie: +48.888189029. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów - masz na to 90 dni

Teraz w ramach promocji i ze względu na pewność co do jakości sprzedawanych przez nas towarów dajemy Ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 90 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. Natychmiast po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta natychmiast zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl