Zwroty i reklamacje
Reklamacje i zwroty
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Reklamacje
W przypadku gdy otrzymacie Państwo inny produkt niezgodny z zamówieniem bądź będzie on uszkodzony prosimy o kontakt mailowy serwis@alkopatrol.pl lub telefoniczny 888 189 029 natychmiast po tym rozwiążemy tę sprawę. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@alkopatrol.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany na naszej stronie w zakładce kontakt. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację natychmiast nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź reklamacyjna do Kupującego jest wysyłana na adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej podanej przez Kupującego.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@alkopatrol.pl lub telefonicznie: 888189029. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Rękojmia
W ramach rękojmi kupujący może żądać naprawy towaru, wymiany towaru, odstępstwa od umowy lub obniżenia ceny. Rozpatrzenia reklamacji dokonujemy w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia jej złożenia.
Czas obowiązywania rękojmi (2 lata)
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
W przypadku zapłaty kartą zwrot jest realizowany na rachunek powiązany z kartą
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- Natychmiast po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta natychmiast zostanie dokonany zwrot pieniędzy.